Design a site like this with WordPress.com
Get started

Hoe een Instagram-bericht op Windows te stimuleren

Wil je je computer gebruiken om een Instagram-advertentie te maken? Je hebt misschien geen toegang tot een mobiel apparaat, maar de knop “Promoten” op een zakelijk account plaatst alleen functies op hen. Deze wikiHow laat je zien hoe je een advertentiecampagne op Windows kunt maken met alleen je webbrowser. U moet een iPhone, iPad of Android gebruiken om een bestaand bericht te adverteren.

Methode 1 Hoe kan ik adverteren op Instagram als ik Windows gebruik?

1 Bekijk je Facebook-advertentiecentrum. Klik op de knop ‘Ga naar zakelijke instellingen’ in het midden van de pagina als u een melding krijgt dat u geen advertentieaccount heeft. Selecteer daarna “Een advertentie-account toevoegen” en voer uw advertentie-ID in, die beschikbaar zou moeten zijn onder uw accountgegevens.

  • Vanuit het paneel aan de linkerkant van het scherm kun je overschakelen naar een ander account.
  • Instagram is eigendom van Facebook, dus je kunt Instagram-advertenties maken met behulp van de Facebook Business Suite. Je moet je Instagram Business-account aan Facebook koppelen om dit te laten werken, maar omdat dit een vereiste is wanneer je een Instagram Business-account instelt, hoef je hier eigenlijk niets voor te doen.

2 Klik op Maken. Deze groene knop bevindt zich aan de linkerkant van de pagina boven de lijst met advertenties die u voor het bedrijf heeft weergegeven.

  • Er wordt een nieuw venster met de titel “Een campagne maken” geopend.

3 Neem een ​​beslissing. Als u geen tijd wilt besteden aan het opzetten van een nieuwe advertentie, kunt u ervoor kiezen om een ​​nieuwe campagne op te zetten of op de link “Bestaande campagne gebruiken” klikken. U moet verschillende soorten advertenties weergeven in verschillende stadia van de levenscyclus van een bedrijf. [1]

Er zijn drie opties waaruit u er een kunt kiezen:

  • Doelstellingen die de interesse in uw product of dienst vergroten, worden in de bekendheid opgenomen. Een bedrijf dat verse producten verkoopt, kan deze campagneoptie bijvoorbeeld gebruiken om zijn eten bij de lokale bevolking te promoten.
  • Overweging omvat doelen die consumenten aanmoedigen om na te denken over en meer informatie over uw bedrijf te zoeken.
    De leverancier van vers fruit heeft bijvoorbeeld een website en deze campagne zou bezoekers daarheen lokken, zodat mensen meer te weten kunnen komen over de leverancier en zijn verse product.
  • Conversies omvatten doelstellingen die mensen aanmoedigen om uw producten of diensten te kopen of te gebruiken. Deze campagne zou mensen bijvoorbeeld aanmoedigen om een ​​deel van de verse producten van het bedrijf te kopen.

4 Geef uw campagne een naam (als u dat wilt) en klik op Doorgaan. Nadat u uw keuze hebt gemaakt, ziet u deze vetgedrukt en in grote tekst onder aan het venster.

  • Als u op de uitgevouwen pijl rechts van ‘Geef uw campagne een naam’ klikt, wordt een menu weergegeven. Je kunt het maken van een advertentie of advertentieset overslaan als je alleen de campagne wilt maken.

5 Kies ‘Speciale advertentiecategorieën’, ‘Campagnedetails’, ‘A/B-test’ en ‘Campagnebudgetoptimalisatie’ en klik op Volgende. De standaardinstellingen zijn de meest elementaire, dus nieuwere makers van advertenties moeten ze met rust laten.

  • U kunt op de cirkels klikken om een ​​optie te selecteren. Een ingevulde ballon betekent dat de optie is geselecteerd.
  • Het wordt aanbevolen om ‘Campagnebudgetoptimalisatie’ in te schakelen, omdat hiermee uw budget automatisch wordt geoptimaliseerd en verdeeld om meer resultaten te behalen.

6 Maak je advertentiesetkeuzes. U kunt uw doelgroep definiëren, uw advertentieplaatsingen kiezen en vervolgens een budget en planning instellen.

  • Terwijl u naar beneden scrolt op de pagina, kunt u op vakjes klikken om leeftijdsbereiken en geslachten te selecteren of datumbereiken voor uw advertentie typen. Klik op Meer opties weergeven als u de instellingen voor een sectie nog meer wilt aanpassen, zoals wijzigen of u wilt dat de advertentie wordt weergegeven aan al uw FB-verbindingen of alleen aan bepaalde mensen.
  • Als u klaar bent, klikt u op Volgende.

7 Maak uw advertentie. Onder de kop ‘Identiteit’ kunt u ook kiezen waar de advertentie wordt weergegeven. Selecteer het Instagram-account van uw bedrijf om ervoor te zorgen dat de advertenties op Instagram worden weergegeven.

  • Aan de rechterkant van de pagina kunt u op een variant van de advertentie klikken, inclusief een verhaal en een bericht.
  • Wijzig de tekst onder ‘Primaire tekst’ om de tekst in de advertentie te wijzigen.
  • Klik op Media wijzigen onder de kop ‘Advertentiemateriaal’ om de afbeelding in de advertentie te wijzigen. Standaard wordt je omslagfoto gebruikt.

8 Klik op Publiceren. Uw advertentie wordt nu weergegeven aan uw publiek volgens uw instellingen.[2]

Ben je het beu Hoe je een Instagram-bericht op Windows kunt stimuleren? Vind effectieve oplossingen voor dit gedoe in deze blog of bel Instagram bellen om in contact te komen met Instagram-specialisten. Onze experts bieden diepgaande hulp en volledige tevredenheid met uw problemen

Advertisement

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: